|
Skarbnica wiedzy studentów Zarządzanie PG
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 2:41, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
....
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 12:10, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
agniecha
Troche mniej gupszy
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: grupa 1 Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:36, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jak najbardziej za!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 13:34, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tez jestem za!! + os. towarzyszaca
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:28, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Hej,
Więc tak. Oferty od hoteli są całkiem ciekawe ale zazwyczaj drogie.
Oto w skrócie te które są dla nas do przełknięcia
> Hotel Amber (Gdańsk): ok. 120zł/os TERMIN - 18 luty, 19 luty(u góry wesele):
- z DJ prowadzącym
- Pełne menu do uzgodnienia: ciepły posiłek, zimny bufet przez całą imprezę; kawa, herbata, woda, soki przez całą imprezę, ciasta, desery
- ugadałem się tak, że alkohol będziemy mogli mieć swój tylko jeszcze nie wiem w jakiej formie ale to BDB opcja
> Hotel Novotel (Gdańsk): ok. 130zł/os. TERMIN: 19 luty
- DJ
- Pełne menu do uzgodnienia: ciepły posiłek, zimne przekąski, desery, napoje ograniczone (np. butelka Coli, drink powitalny, herbata, kawa)
- alkoholu raczej nie wniesiemy
Obczajcie i dajcie znać co o tym sądzicie.
Osobiście w hotelu Amber jest spoko, ponoć dobre żarcie, i bardzo ugodowi
Co do pokoi do wynajęcia w takim wypadku chętni dają znać wcześniej ale jest to już opłacane we własnym zakresie. W Amberze zapronował zniżki. Wielkość uzależniona od ilości osób. Ceny: do 220zł/ dwuosob. , do 150zł/ jedynke
Dajcie znać, którą opcję wolicie w poniższej ankiecie:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:07, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wiatm, z mojej storny mogę zaproponować opcję zorganizowania balu inż w lokalu Fundacji FIBA w centrum Sopotu przy moniaku. Link do zdjęć lokalu oraz info o fundacji:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena do negocjacji w zależności od tego co chcecie tam mieć, dla porównania na sylwestra All inclusive Open Bar za 100zł, czyli jedzenie i picie do oporu:)
Miejsce sprawdzone. Pozdrawiam
Ps. Jest to opcja na max 70 osob. (tyle u Szałacha bylo na urodzinach:P)
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 19:08, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gosia
Troche mniej gupszy
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:55, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ten Amber to super opcja ja ( + oby osoba towarzysząca) się na pewno na to piszę.
Marcel nie przeginaj, bal inżyneira u Ciebie na chacie to raczej nie jest najlepszy pomysł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:26, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
W mojej chacie a nie u mnie w chacie to subtelna różnica. A jeśli chcecie dostojnie we frakach, z cygarem to żaden hotel nie ma takiego klimatu jak u mnie. No cóż, your choice:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
sperm
Najgupszy
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:44, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
mi też amber pasuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:07, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Według Ankiet, które od Was dostałem zarezerwowałem termin 18 lutego w Hotelu Amber
Niedługo będziemy ustalali szczegóły
Panie - szykujcie suknie, Panowie - fraki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:41, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
szałach napisał: | Według Ankiet, które od Was dostałem zarezerwowałem termin 18 lutego w Hotelu Amber
Niedługo będziemy ustalali szczegóły
Panie - szykujcie suknie, Panowie - fraki |
Hej,
Jak już pisałem Bal Inżyniera mamy zaklepany w Hotelu Amber 18 lutego 2011 (piątek)
Cena to 120zł / osobę - +/- 5zł - ponieważ jeszcze musimy ustalić czy zapraszamy jakieś władze wydziału czy nie. Mam nadzieję również że frekwencja będzie niemała.
W cenie mamy:
- Dj'a z oprawą
- Menu: Danie główne, Zimne przekąski, ciasta - do uzgodnienia w najbliższym czasie, napoje- kawa, herbata, woda, soki - przez całą noc - oczywiście z obsługą
- no i możliwość własnego alkoholu kieliszki będą na nas czekać
W związku z tym, że mamy dwa tygodnie poproszę Was o wpłatę kwoty do końca przyszłego tygodnia
Dwie możliwości:
1) wpłata na konto
Tomasz Szałach
ul. Kurpińskiego 19/18
80-169 GDAŃSK
nr rachunku: 20 2030 0045 1130 0000 0713 3580
W tytule: BAL IMIĘ NAZWISKO IL. OSÓB
2) Osobiście
Możemy się umówić np. na PG telefonicznie
tel. 509 - 27 - 17 - 28
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:51, 07 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kilka spraw:
1) Wrzucajcie swoje propozycje muzyki dla DJ'a
2) Czy chcemy Karaoke?
3) ...Niedługo wrzucę przykładowe Menu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asteria
Troche mniej gupszy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 0:48, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
spoko będzie LIVE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 12:04, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mam taką prośbę
Napiszcie mi na maila: [link widoczny dla zalogowanych] : Imię, Nazwisko i ile osób ze sobą zabieracie.
Potrzebuje orientacyjnej listy, żeby wiedzieć ile Nas będzie
Z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 15:33, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A może połączymy się z jakimś innym wydziałem? Będzie nas więcej, bo od nas to pewnie 40 maks;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|